یا حسین
فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه عاشقان اباعبدالله حسین (ع) تسلیت عرض می نمایم
پنج شنبه 10 / 9 / 1390برچسب:, :: ::  نويسنده : پریسا



نظرات شما عزیزان:

دانشجوی ایرونی
ساعت18:14---14 آذر 1390
بارگاه باصفا در کربلا دارد ابالفضل
تا قیامت عاشقان بی ریا دارد ابالفضل
تا لب شط فرات آمد ولی لب تشنه برگشت
همت ومردانگی بین تا کجا دارد ابالفضل

ایام تاسوعا وعاشورای حسینی برشما دوست عزیز تسلیت باد.


پیمان
ساعت1:16---14 آذر 1390
سلام پریسا جان ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدین
وبلاگ من متعلق به خودتونه
موفق باشید


پیمان
ساعت1:13---14 آذر 1390
سلام پریسا جان ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدین
وبلاگ من متعلق به خودتونه
موفق باشید


دانشجوی ایرونی
ساعت23:36---13 آذر 1390
سلام دوست عزیز .
ابتدا از شما تشکر میکنم که از وبم بازدید کردی .ضمنا وب بسیار زیبایی داری .
من به عنوان یک دانشجوی ایرونی از شما بدلیل گسترش فرهنگ عاشورایی وقرار دادن تصاویر و مطالب بسیار جالب ومتنوع درباره حادثه عظیم کربلا کمال سپاس را دارم . ضمنا میخواستم شما رو لینک کنم . شما هم منو لینک کنید .
با تشکر . نوکر شاه وسقای کربلا .


فرشته
ساعت23:19---13 آذر 1390
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری .
من تازه وبلاگ ساختم اگه به وبلاگم سر بزنی ممنون میشم. وبلاگم درباره نمازه
درصورت تمایل با نام نماز معراج مومن لینکم کنید.
اگه لینکم کردی خبرم کن


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت17:41---12 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام
آپ فورییییییییی
بدوووووووووووو
زودددددددددددددددددد بیایااااااااا
تا اخرش هم بخون


ali
ساعت15:16---11 آذر 1390
salam dooste man banneret amade as amma baraye inke bebinish bas avval ozv shi 3 daghighe tool mikeshe!
mer30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

×به وبلاگ من خوش آمدید× این وبلاگ جهت ابلاغ پیام عاشورا است و اینکه هدف از قیام عاشورا چه بوده؟ ممنون میشم با نظر دادنتون منو تو گسترش و ارتقاء این وبلاگ کمک کنین #
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یا حسین و آدرس ya-hoseyn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 80
بازدید هفته : 1294
بازدید ماه : 1286
بازدید کل : 83859
تعداد مطالب : 263
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 3