مسیحیان
 
یا حسین
فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه عاشقان اباعبدالله حسین (ع) تسلیت عرض می نمایم
شنبه 15 / 9 / 1390برچسب:, :: ::  نويسنده : پریسا

چه کسی گفته که همه مسیحیان با دیدن چهره پیامبر به او ایمان آورده اند؟! بله، کسی که باطنش از گناه و پلیدی انباشته نشده باشد با دیدن حق به آن گرایش پیدا می کند، حتی اگر جلوه ای از حق در چهره پیامبر خدا باشد؛ ولی اگر گناه باطن را سیاه کرده باشد و به قول سید الشهداء شکم ها پر از حرام باشد با هیچ جلوه ای از حقیقت امید به هدایت او نمی رود. در این مسأله هم فرقی بین مسلمان و مسیحی و یهودی و ... نیست.
همانطور که مسلمان می تواند پاک دل باشد، مسیحی هم می تواند چنین باشد. چنین شخصی اگر مسلمان نیست نه به خاطر باطن خراب او است، بلکه به خاطر این است که حقانیت اسلام به او نرسیده و توضیح داده نشده است.
عکس مطلب هم صادق است؛ یعنی همانطور که یک مسیحی می تواند ناپاک باشد، یک مسلمان هم می تواند چنین باشد. چنین شخصی اگر هم مسلمان است، صرفا به تبع پدر و مادر و رو در بایستی با این و آن است، نه آن که رحمانیت اسلام را پسندیده باشد و بخواهد انسانی و بنده وار زندگی کند.
با آرزوی توفیق.
موسسه ذکر ـ قم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

×به وبلاگ من خوش آمدید× این وبلاگ جهت ابلاغ پیام عاشورا است و اینکه هدف از قیام عاشورا چه بوده؟ ممنون میشم با نظر دادنتون منو تو گسترش و ارتقاء این وبلاگ کمک کنین #
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یا حسین و آدرس ya-hoseyn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8067
بازدید ماه : 20025
بازدید کل : 82538
تعداد مطالب : 263
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 3